Etiquetas

Diari de nadal Inés

DIARI DE NADAL
 PRIMER DIA:
Avui per la tarda anirem a Gran Canària. Estarem allí nou nits.
A la tarda, vàrem anar l'aeroportperò l'avió es va endarrerir, i vàrem arribar molt tard a Madrid.
Després l'avió a Gran Canària també es va endarrerir i vàrem arribar allí a la 1 de la nit (hora de Canàries). Després tot va ser pitjor, l'hotel estava a 2 hores de l'aeroport però el pitjor era que la carretera tenia moltes curves molt tancades que marejaven molt, A les 3 de la nit per fi estàvem a l'hotelVàrem volar a les habitacions i ens vàrem quedar adormits.

SEGON DIA:
Avui hem anat a explorar el poble. Es diu La Aldea de Sant Nicolau
Ens hem quedat a la platja i hem dinat a un restaurant que ens havien recomanat. Per la tarda hem anat a Captualdeaallí hi ha molts de cactus i alguns animals com pardals, gallines, galls d'indi.., etc.

TERCER DIA:
Avui anirem a MaspalomasQuan arribem anem a Palmitos Park, és com un zoo amb molts d'animals. Vàrem veure lloros, tortugues, dofins, etc. El millor eren els espectacles d'animals, el millor espectacle era el dels lloros i cacatues perquè anaven en bicicleta.

QUART DIA:
Aquest dia vàrem anar a la platja del poble i vam estar tot el mati a una petita platgeta d'arena negra, l'aigua estava congelada.
A la nit vàrem sopar a l'hotel perquè hi havia un sopar especial de nit bona, estava tot molt bonic.

CINQUÈ DIA:
Vàrem anar cap al nord i vam estar tot el dia anant d'un poble a l'altre veient diferents edificis, monuments, etc.

SISÈ I SETÈ DIA:
El dia sis vàrem anar a la capital i com hi havia moltes botigues vam comprar molt.A la tarda vàrem anar al centre comercial.
El següent dia vàrem tornar per anar a l'aquari, era molt divertit perquè hi havia espècies de peixos molt estranys. Una cosa molt guay era que algunes sales tenien el terrat i les parets de vidre amb molts de peixos a dins.

VUITÈ DIA:
Aquest dia vàrem tornar a casa.